(o_0)ijOY punya bloG la NiE(^_^)

Monday, 17 October 2011

k.a.w.a.n

K.A.W.A.N

korang rasa kawan penting x??
penting!!!
kenapa??
ape???
kalau susah ada orang nk tolong!!!
waktu koe senang??
ada koe cari kawan??
aku x pham btol la org jenis mcm koe nie...
aku??
weyh...
aku syg la kawan2 aku...
koe pnah nangis d'sebabkan kawan??
aku??
pnah la...
lelaki??
weyh...aku lelaki pun ada hati jgak la...
gay???
pala otak mu...
agak2 la...
ko sanggup tgok kawan koe susah??
memg la bkn koe...sbb tu koe x kisah...
waktu koe susah koe ade pkir dy kisah ke x??
aku bkan nk bela dy...
kita kalau nk org buat baik kt kita..
kita pun kena buat baik jgak la..
baru fair..
bkn senang nk dpt kawan yg baik..
bila da dpt tu pandai2 la jaga dy...
jaga hati dy..
bukan sng nk dpt org cm tu tau...
kita jgn buat kawan kita macam :
1) kawan tu bkn mcm maen FUTSAL. Mula-mula kejar.. dah dapat sepak..

2) kawan tu bkn mcm maen SKATE. Mula-mula sayang.. lepas tu pijak..

3) kawan tu bkn mcm maen RAGBI. Mula-mula tangkap.. dah dapat tendang..

4) kawan tu bknnya mcm PAMPERS.. dah pakai, buang..

5) kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS. Waktu baru beli pakai. Dah sengkek gadai.

6) kawan tu bkn mcm PELANGI. Hari cerah takde.. hujan gerimis baru muncul..

7) kawan tu bkn mcm KERETA. Rosak skit,jual.. ambik kereta baru..

8) kawan tu bkn mcm CHIPSMORE.. skejap ade skjp tak..

9) kawan tu bkn mcm BANK. Bila dah takde duit, pegi kat sana ambik.

10) lagi.....kawan tu mcm ape ye???? Haa..kawan tu mcm koe LA.. bila aku entry blog, koe akan baca blog aku dgn teliti sampai habissss....
tgok gambar kt atas...
babi dgn skunk pun bole jd kawan...
inikan pula manusia dgn manusia...








1 comment:

  1. kwn alwyz pntg an..so, follow la aq jd kwn..aq dh follow ko..haha.;)

    ReplyDelete